Saturday 17 December 2011

RASE BRSLAH SNGAT :(

hai pembace blog naana 
aku na mntak maaf klau aku ade buad slah dgan korang tau
herm
hry ney aku rse brslah sngat 
untok bella nabila thanks sbab dha ajar mcam mne na design blog 
heeeee thanks tau 
ok hry ney aku rse ta sdap hty sngat
ta tahu knape -.-''
mntakII lha tade pape yng brlaku kan 
aku ta tahu knape ??
rse brdebar sngat jntong ney 
herm
skali lgi aku na mntak maaf trutame skali untok AYUE , BART , SYAPYKA , ASHIKIN , IZZATY , ILA , ZARIF , HAIQAL , dll aku tahu aku bnyak buad slah dgan korang terutame skali BART aku mntak maaf bnyakII 
aku sbenrnye ta ske na gdoh dgan kau dan aku ta ske na cri psal dgan kau 
aku mntak maaf dri hjung rmbut hngge hjung kaki 
klau kau tana maafkan aku 
it's oke 
aku ta pkse kau 
untok pmbce blog aku ney
aku mntak maaf klau aku ade buad slah 
grauII dgan korang , korang ambek hty , tlong maafkan aku
please yeee
klau korang tana maafkan aku
it's oke dear 
ok lha kau pon ta tahu na ckap ape lgy
byebye pmbce blog naana 
thanks sbab sudi bce ^_^


No comments:

Post a Comment